25 Eylül 2009 Cuma

School

Aslına bakarsan okula bir 10.sınıf öğrencisi olarak başlamak bi gurur vericiydi taa ki hocaların bize " Sizin sayısal ne işiniz var diye ? " sormalarına kadar.Eh be kardeşim sayısal notlarım daha yüksek neyse.Sabahın 07:00 a.m. da kalkılır,üst baş bulunmaya çalışılır,çorap,kravat,kalemlerin falan filan.Bunların hepsini sabah yaşadım desem :) Neyse artık çıkmam lazım evden kendimi toparladım servisçi aşağıda bekliyor koş berkan :) Bindik servise aa eski servisten arkadaşlar bi sarılmalar tatilde ne yaptın boktan yıllardır süren salak saçma sorular... Neyse okula gittik ilk dikkatimi çeken öğrenciden çok aile olması artık çekirdek aile yerine tamamiyle sülaleyle gelen bir insan topluluğu.İlk baş afallasamda eski arkadaşları görmek hoştu.Garibim 9'lar başlar önde gayet korkak suratlarla etraflarına bakmaktaydılar.Acıdım.Ama içimdeki şeytanı bi yerden çıkartmam gerekiyordu.EVET.İlk tenefüste 9'ların ezik katına hızlıca inip,itinayla sınıflara girmek ve hepsini korkak bakışlarından haz almakiçin kendimi hazırladım.Ve yaptım.Sınıflarından çıkmıyorlardı.Yazık
Diğer bi garip olayda sınıfımı değiştirmek için okulda ayaklanma çıkartmam oldu :)
Bu sene Fransızca var dostum kıskananlar çatlasın

Eda devam et bloguna yavrum ;) :P
Cemre bu sözüm unutma yarın dominos'u kapatıcam :):):)

2 yorum:

  1. merhaba berkan. blogumu bitirdim aslında. PREFABRİK.

    YanıtlaSil
  2. ASLINDA YARIN BURGER YAPICAM SENİ DE GEBERTİCEM. ÖPÜYORUM GÖZLERİNDEN.

    YanıtlaSil