20 Eylül 2009 Pazar

Get Drunk ?

Şimdi efendim saat olmuş 02:19.Özgürlerde bulunmaktayım.Saat 6 gibi içmeye başladık aslında özgürün elinde hiçbir sebep yokken.Kız arkadaşım beni terk etti ve içtim.Fena içtik sanırım.Ekipmanlar: 70 cl'lik Bozadka Vodka,8 tane Efes Bira.İlk baş vodkaları yavaştan içmeye çalışsakta sonrada içtiğimizde kafalar gitti.Yaşadığımız ilginç,iğrenç,saçma şeyleri anlatmak istiyorum.Benim miğdem fena olduktan sonra içmeyi bırakıp uyumaya çalıştım fakat özgür kötü olduğundan üstüme atlad.En son hatırladığım gece 11 de özgür yanıma gelip berkan kalk sinemaya gidiyoruz demesi ve özgürün biara ortadan kaybolması :) Oysaki ablası her yeri kilitlemişti kaçmayalım diye.Ve özgür bulundu karanlıkta tuvallette küfür ederken işiyo.Garipsemedim şuan gülmekten öldük.Sonra özgür üstüne giyirken korn t-shirt u giydirmeye çalıştı ablası fakat özgür abllaaa ben pankçıyım giymem benimde gözlerim yarı kapalı evet o pankçı diye kavgalarımıza şuan yarılıyoruz.Sonra özgürün 3 metre öteden bana cips atması falan ve benim miğdem bulandığı halde cips yeme hallerim.KOMİKTİ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder