19 Eylül 2009 Cumartesi

Bayram Hö !

BAYRAMLARDAN NEFRET EDİYORUM.

Salak saçma bir zekayla yazılmış bayram mesajlarından nefret ediyorum.
Her girdiğin evde burunlarını hala karıştıran insanların ellerini öpmek zorunda kalıyorsun.
İnsanların büyük bir inatla alışveriş merkezlerinde kavga eder gibi alışveriş yapmaya çalıştıklarını görmekten ve benim alışverişimi de engellemelerinden nefret ediyorum.
Küçük bende olmak üzere ailelerin zorunlarıyla saçma giydirilmiş çocukların ailelerini görmekten nefret ediyorum.
Bayramlık saç traşı,bayramlık traş gibi sembolleşen ve sırf sembolleştiği için daha da fiyatı yükselten berberlerden nefret ediyorum.
Ben uyurken kapıyı bi inatla çalan küçük veletlerden nefret ediyorum.
Kapıyı açtığında şeker verdiğinde de küfür eder gibi bakan veletlerden nefret ediyorum.
Aile gezmelerinden nefret ediyorum.
Küçük veletlerin günlük hasılat hakkında konuşmalarından ve benden daha zengin olmalarından nefret ediyorum.
Sabah namazı denen şeye gitmem için zorlanmaktan nefret ediyorum.
Gelen her misafirler ilgilenmek zorunda bırakılmaktan nefret ediyorum.
Gelen misafirlerin çocukların benim odama " Ahey ! " diye işgal etmelerinden nefret ediyorum.

Kısacası bayramdan nefret ediyorum.İnadına hayatıma devam edicem.Ne bu öfke ne bu şiddet demeyin bunları yaşamak istemiyorum 3 gün boyunca bu kadar
Saygılarımla :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder