17 Ocak 2010 Pazar

Merhaba,dünya

merhaba-neden küçük harfle başladım bilmiyorum-.Uzun zamandır buralarda yoktum.Belki bi çoğunuz bloguma girmeye tenezzül bile etmiyor fakat ben elimden geldikçe herkezinkine girmeye çalışıyorum.Neler oldu hayatımda bi'bakalım;

-Uzun zamandır girmememin sebebi annemin meme kanseri olması ve ameliyatlarıyla uğraşması,ve bu zamanda gerçek dostlarımı tekrardan tanımama yardımcı olan hastalık.
-Lanet olası TTNET bizim buralarda hizmet çalışması yapayım derken benim hayatla olan ilişkimi kesti.
-Yeni bir kız arkadaşım var.
-Psikolojim yerlerde-hüzün buralarda-.

ÖPTÜM:

3 yorum:

  1. selam !
    annem de geçirmişti aynı ameliyattan, çok şükür şimdi çok iyi, umarım senin annen de en kısa zamanda sağlığına kavuşur..
    geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. heyy küçüğümm sevdim yazılarını seni..neyini sevdim bilmiyorum işte neyse böyle devam ok öptümm

    YanıtlaSil
  3. YARDIM EDEBİLMEYI YANINDA OLMAYI ISTERDIM AMA SENI UZAKTAN IZLEMEKTEN BASKA BIRSEY YAPAMAM ...

    YanıtlaSil