19 Kasım 2009 Perşembe

OKul !

Çok salak hocalarım oldu ama EDEBİYATtan nefret ettiğim halde bana zorla EDEBİYAT öğretme çabasında olan hocam kadarını görmedim.
Gayet sakin bi zamanımda lanet ders zili çalar ve ben ingilizce yazılımı çalışırken hoca bize der ki "İnsan haklarıyla ilgili şiir yazcaksınız,yarışmaya gidicek ama ben size ödev veriyorum nihahah" ! Herkes "HÖ ?!" olur ve el mahkum yazarız.
İntikam bu ya al yazdığım yaratıcı şiir.
Adı : DEMOKRASİNİN VİCDANI
Magna Carta'dan günümüze
Geldi güzel demokrasi.
Hakları gözetti.
OLEY! ,İnsan Hakları.

Zorunlu kıldı devlet.
Uymak zorundasın dedi
Geldi bize ne mutlu,
OH YES ! ,İnsan Hakları.

Bazı ülkeler dedi,al dedi git dedi,demokrasinide dedi,defol git dedi,
Biz " ATATÜRK çocuğuz üleğyn!" dedik.
Dinlemedik onları
Lanet olası kapitalizm
Geldi bize ne mutlu
OLEY ! , İnsan Hakları.

ben şiir yazıyorum aslında çaktırmıyorum.

Al sana kurban bayramıyla alakalı şiir;

Kesilmesin kurbanlar.
Bak kaçıyor boğalar.
Koyun süper bir hayvandır.
Eti çok pis kokar.


OK.BY ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder