26 Şubat 2010 Cuma

--------

Dedim ki kendi kendime berkan kendine çeki düzen ver herşeyi düzenle belki ortalıktan kaybol ama şu blog olayını çok uzun zamandır girmiyordum.Yazmayı özlemişim ne yalan söyliyim.Çok fazla ve arada sırada uyuklumak ve bi iyi bi kötü hal durumunda bulunmak depresyon belirtisiymiş.Sıçtım-çok fena konudan konuya atlarım-.Kesin cansuyla ikimiz depresyondayız.Yani en sevdiğim derslerde bile uyuklamam ahah evet eğleniyorum.Ya da gayet ergen bi hareket yapıp herkesten nefret ettiğimi belirten bi mektubu okul panosuna asmak.Asi misin berkan?Bazen hayatımdan bıktığım oluyor.Bunların çoğuda okulda oluyor.Çünkü hayatınızın okulda geçtiğini düşünün.Sabah 7 de evden çıkıp akşam 5 te evde olmak tamam bi çok insan yaşıyor bunu ama kimse benim kadar sorunlu geçirmiyordur her gününü.Bi çok salak arkadaşın olmak zorunda oluyor.Ah pardon ARKADAŞ mı dedim? Yanlış oldu gülüm. Arkadaş zannetiklerim diyelim hadi.Böyle gözlüklerimi taktım,sıcak çikolatımı aldım insancıklar aşağıdan bi inatla birşey yazdıkları halde burada blog yazmaya çalışıyorum.EHEHEH-şeytani gülümseme- bi gün kaybolucam buralardan sadece blogtan ulaşıcam herkese.Aslında faydalı bişey bu blog olayları.Kendini dökme fırsatın oluyor.Ayrıca edebiyattan ve dil anlatımdan nefret ediyorum.Çünkü bişey yazarken noktalama işaretlerine dikkat ediyosun.Mesala burda etmek zorunda değilsin.Aslında çok megoloman birisiyim.Ve o kelimeyi doğru mu yazdım onu bile bilmiyorum canısı.Ve blogla alakalı herşeyi düzenlemek istiyorum.Mesala "Let Me Taste" nedir abisi şey gibi hani canın sıkılıyodur blog a girmişindir sonra yapıcak bişey bulamayınca dükkanda gördüğüm bi yazıyı buraya yazmak kadar basitleşebiliyor insancıklar canları sıkıldığında.OHA amma çok yazdım.Biraz düzenlemeyle adam edebilirim sanırsam buraları.Off bak aklıma bir sürü şey gelmişti ama kayboldu,aslında çok karar değiştiren bi yapıya sahibim.Öperim.Böyle durmadan kendini kanıtlamaya çalışan tiplerden nefret ediyorum mesala.Aslında şuanda nefret duyduğum insanlara "nötr" üm çünkü hayatta öyle tiplerinde olabileciği fikrine uymaya çalışıyorum.Hem onlara nefret duyarak da bi duygu beslerdim içimde.Nötr ken daha hoş çünkü onların benim için boş olduklarını bilmesi daha fena
Öptüm güzelim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder